TAG uygulamasına ilişkin davada mahkeme kararının ardından dosya üçüncü kez İstinaf Mahkemesi’nin değerlendirmesine sunulacak. TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem, hukuki sürecin devam ettiğini açıkladı.
Martı’nın TAG uygulamasına ilişkin davanın 7’nci duruşması 24 Haziran’da İstanbul 14. Asliye Ticaret Mahkemesi’nde görüldü. Mahkeme heyeti, İstanbul’daki çeşitli şoför ve otomobilci kuruluşları tarafından açılan davada davanın kısmen kabulüne, kısmen reddine karar verdi.
TAG uygulamasına ilişkin dosyada daha önce verilen kararlar İstinaf Mahkemesi tarafından iki kez kaldırılmıştı. Alt mahkemenin yeni kararıyla birlikte dosya üçüncü kez İstinaf Mahkemesi’ne taşınacak.
Duruşma sonrası açıklama yapan TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem, taksicilerin uygulamanın kapatılmasına yönelik tedbir talebinin reddedildiğini belirtti.
Öktem açıklamasında, daha önce verilen kararın İstinaf Mahkemesi tarafından hatalı bulunarak kaldırıldığını ifade ederek yeni kararın da üst mahkeme tarafından değerlendirileceğini söyledi.
TAG uygulamasıyla ilgili hukuki süreç devam ederken, taraflar mahkeme kararları doğrultusunda süreci takip ediyor.



![TemaLogo_Jpg[1],109](https://genelekonomi.com/wp-content/uploads/2026/06/TemaLogo_Jpg1109-370x185.jpg)















![TemaLogo_Jpg[1],109](https://genelekonomi.com/wp-content/uploads/2026/06/TemaLogo_Jpg1109-150x150.jpg)








Yorumlar kapalı.